Monarkat

Har packat ner min fourstroke i låda och ska skicka iväg den idag, så är ju på nått konstigt sätt utan racehoj just nu. Har ju cyklar i överflöd men ingen som jag bara kan ta ut och köra på. Dom ska ju liksom säljas.. Demohojar finns men ingen Xc hoj just nu, kommer näst vecka..  Sen är ju även en ny racemaskin på väg upp hit, men även den anländer nästa vecka. Så gjorde det enkel för mig igår och körde 2pass på monarken, på morgonen var det 45/15 i 30min. Grymt jobbigt men höll vettigt höga watt, märks ju att använda kör mindre monark nu och då blir man lite sämre på det. Men snabbare ute i skogen istället ☺️ Men kan jag senare i höst få gå in i vinterträningen på denna nivå, kommer det bli en bra vinter och ett bra 2018... Så ska se till att slippa skador nu!!
Innan middagen blev det bara 2st 5min långa tabata intervaller med 5min vila mellan, hårt kort och bra när tiden inte räcker till.. På intervallerna var det 6kg i viktkorgen och en kadens på mellan 92-100, det betyder ju mellan 550-600w..

Sen var det lite visning och test av cyklar för en blivande kund hoppas jag, han testade lite olika Speedfox modeller. Klämde lite på en Agonist också, men den får han prova nästa vecka när demohojen kommer ☺️
Så är full fart hel tiden nu.. Idag ska det tränas, jobbas på 2jobb, packa inför imorgon då jag ska ut till Obbola och sca arena. Är Hi5 som har en företagsdag och då ska vi i teamet vara där och cykla med dom, jag passar på att ta med en massa cyklar som dom får testa också 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift