Tomgång

Blev lite tomgång efter SM för mig, har en kropp som inte riktigt samarbetar och gör lite ont. Man börjar bli gammal och ha lite väl mkt krigsskador helt enkelt, måste få ordning på några av dom i alla fall. Man vill ju kunna gå när man är 60 också...
Hösten som nu kommer tänkte jag cykla och träna på rätt mkt känsla, några pass i veckan med tanke och resten som jag känner för just den dagen.
Har några race kvar att köra och kommer nog avsluta säsongen i Östersund med swecup avslutningen där i xco, tror det var 30/9 eller nått sånt.

Sen blir det lugnt på träningsfronten under oktober tror jag, ladda inför den kommande vintern och träningen som kommer då. Känner att jag nog kommer behöva en nytändning inför denna vinter, så filar på ett helt nytt träningsupplägg..
Vad man sen satsar på under 2018 i tävlingsväg återstår att se, men det första jag vill köra är Andalusien bikerace i Februari. Håller tummarna för att det löser sig..

Hittade en bild från SM på mig också tillslut, alla ser jätte avslappnande ut.. Utom jag då som tänker på hållningen 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack