Tillbaka

Varit på semester med familjen denna sista semestervecka, varit riktigt skönt att bara vara. Cyklade 2 korta pass på 30-40min, mest bara för att begränsa förfallet. Min kropp har rätt lätt för att gå in i viloläge....

Varför inget Vasalopp då? Dels var det ju familjetid men framförallt är mitt knä inte bra, längre hård belastning gör att jag blir öm. Ska i med sula i skon och se om det kan rätta till snedställningen, detta kommer från benbrottet så måste få ordning på det. Ska även fixa läkartid för att få börja ta ut spiken, för har ont i benet varje dag och börjar bli less på det! Så får väl försöka köra näst år, för man måste väl köra detta lopp nån gång. Men lite trist att läsa om alla olyckor på detta lopp, trångt, snabbt och många som vill fram är ju lite riskabelt.. Men det får man väl leva med.

Angående nästa år så har jag funderat mkt, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vet ju om att jag inte är långt bakom dom bästa i Sverige, men är jäkligt jobbigt att ta näst steg. Sen måste jag ju se till att sälja en massa cyklar också, allt tar tid och energi. Men känner mig taggad för att försöka iallafall, sen är det ju 2månder kvar på denna säsong. Sen hoppas jag ju kunna få förutsättningar för att satsa lite mer på cyklingen, men det jobbet ligger ju också en bit fram i tiden. Så nu ska jag göra det bästa av resten av säsongen, bara cykla på liksom och försöka hålla farten ☺️

Säljer även min fourstroke nu om nån är intresserad..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift