1v kvar

Nästa helg är det sista tävlingshelgen denna säsong, ska bli skönt att avsluta den och få ta om mot nästa. Blir ju CX sen med fokus mot SM, men ev inte nån tävling innan då dom ligger långt långt bort.. Endast Uppsala, Västerås helgen som ev kan komma i fråga, för oktober ska jag inte tävla nått. Då ska jag bla ha mitt eget race och sen göra allt klart inför 2018, vill i november veta hur hårt jag ska satsa och med vilka förutsättningar.
Så sen får vi se om det blir 3pass i veckan eller 10...

Igår körde jag ett kortare xc lopp på tannberget, kolla av vad som måste göras på banan.. Och jag har en del jobb att göra!! Är en massa skogsmaskiner där och jobbar nu, så kommer vara tvungen att fixa till en hel del. Men passet gick helt ok, känner att jag blir onödigt sliten av att ligga på rött. Men har blivit bättre på det också, så går åt rätt håll.

Idag ska jag ta ett lugnt pass ut till bocksliden, ska testa en xc bana jag har i huvet där ute. Se om det funkar i verkligheten, och hur mkt jobb det vore att få till den..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack