In i kaklet

Sista dagarna på säsongen nu, så bara ge full gas och kämpa på. Varit riktigt kass dom sista träningspassen, men hoppas det vänder under torsdag fredag nån gång. Kört kort och hårt för att försöka skrämma igång kroppen, men den har blivit riktigt seg också av det. Men tror på min plan och kör på idag med och sen släpper jag träningen inför lördag, och hoppas kroppen hinner återhämta sig och sen ha skapat en tålighet för högt tempo.

Men just nu vill jag mest bara hoppa över träningen och sova hela dagen, men ska ju jobba och sen ska jag träna! Kan jag inte vinna tävlingar ska jag i alla fall vinna mot min egen latmask!
Så idag ska jag köra TT på bocksliden banan, målet är att orka köra ett varv utan att hoppa av cykeln... Ja den är rätt tuff den banan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift