Fyror och framtida tester..

Körde i går ett pass 4x4 och det var inte igår det skedde, tror jag kört det en gång tidigare på ett år ungefär. Så inga större förhoppningar på passet, men formen börjar nog smyga tillbaka till benen. För klämde till med 435w i snitt på dom, det ger ca 6,3w/kg. Detta mättes med quarq vevpartiet, så grymt nöjd var jag en liten stund.. Sen såg jag på insta att Rickard Larsen kört 500w i 5min, då kom jag ner på jorden igen 😂
Men det påminde mig om att jag hade tänkt göra en del tester under hösten, vill veta hur länge jag kan hålla vissa wattal. Har koll på långa av dom, men andra behöver uppdateras.. Vill ha en klar bild över min wattkurva och vad som behövs förbättras, vet rätt bra vad jag behöver jobba med men lite mer siffror och kurvor är ju skoj. En sån är hur länge jag kan hålla 7w/kg, tror målet får bli 5min.. Så man har något att jobba mot 😉

Idag vilodag, så ska montera ihop några cyklar och fixa på banan lite tror jag. Om jag hinner då det ju är annat som ska göras också, jobba, tvätta och dammsuga..

Kommentarer

Anonym sa…
Blir det något race?
skulle vara ett roligt sätt att avsluta säsongen!
Anonym sa…
Japp den 8/10 kl 13 på tannbergets skidstadion.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift