Bra pass

Igår var det tröskel i garaget som skulle göras, hade en bra känsla i benen under hela passet. Körde 4st 10min långa intervaller med 2min vila mellan, la dom tre första på en nivå jag kört tidigare pass på. Kändes rätt lätt och pulsen var lägre än tidigare, så gav mig fri fart på sista ☺️
Dom först låg på ca 5.2w/kg och den sista på drygt 5.9w/kg, skulle nog kunna klämma till med 6w/kg om jag maxat den. Men var ju ett tröskelpass och tog ändå i lite för mkt på sista, man ska ju inte ta i allt på dessa pass. Kommer tillfällen senare då jag får maxa skulle jag gissa..
Ska bla köra en maxtjuga på julafton, det blir säkert spännande.. Har ju min drömgräns på 6w/kg där, känns inom räckhåll men dock inte riktigt än.. Men i slutet av april ska jag vara där!!

Idag är det ett rätt lätt pass på schemat, 30min G2 vilket är en bit under tröskel. Bekvämt men snabbt..

Nästa vecka blir dock rätt tuff, så bara börja ladda inför den ☺️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack