Lungt här..

Väldigt lungt här på bloggen just nu, men full fart i övriga livet!!
Har inte haft tid och motivation för att skriva nått, men blir nog bättre framöver. Är ju inte världens mest spännande period i en cyklist värld just nu.. Eller så är det det, bara att orken inte räcker till riktigt. För händer en hel del faktiskt, jobbar med klubben så den ska vara igång i januari. Måste ju ha den så jag kan tävla nästa år..
Ska väl även snart visa upp nästa års tävlingskläder 😀

Tränar som aldrig för faktiskt också, längre och tuffare pass än tidigare, gissar att det kommer bli ännu värre dom kommande månaderna... 😱 Men när man blir äldre får man helt enkelt kämpa lite hårdare för att hänga med, så försöker göra allt lite bättre denna vinter. För känner att det finns mer och visst visar räknevärket att jag närmar mig 40, men känns inte så än... Och den 23/4 2018 ska jag vara bättre än någonsin en gång till.

Händer mkt i Sambike världen också, fick i veckan tag på 2 unikt bygga Fourstroke hojar. Teamram men med XX1 Eagle komponenter mm, finns vad jag vet bara 2 i Sverige så vill ni få tag i en sån är det Sambike som gäller 👍

Kommentarer

Den ser riktigt trevlig ut. Jag haussar bland annat din Agonist 01 One Sambike edition i nya blogg Pulskurvan. Ska testa och skriva av mig lite =)
Samuel sa…
Skoj, ska lägga till den i min blogglista ☺️
Du är ju alltid välkommen hit och testa vilka cyklar du vill👍
Ja, gör gärna det=) Jag ska ta och göra det då de börjar närma sig!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack