Ledig..

Nu är det julledigt i en vecka, riktigt skönt!
Eller helt ledig är jag ju inte, sambike har ju öppet som vanligt ☺️
Jag kommer träna på som vanligt under julen, blir inget Rapha500 eller ngt sådant. Utan ska istället vara mer tid med familjen, är ju barnens högtid detta. Ska ett par dar till stugan dock, då hinner jag nog med lite distans också.

Denna vecka tränar jag faktiskt alla dar, igår var det ett lite lugnare pass som var välbehövligt. 30min på 318W med skön känsla, härligt att kunna hålla den watten med den känslan. Det är ngt som jag förbättrat under början av vintern, nog blivit mer ekonomisk i cyklingen. Det ska nog göra skillnad till sommaren..
Resten av veckan har varit tuff, distans och Vo2max intervaller, dom kan ju se ut på många sätt. Denna vecka var min i form av 45/15 intervaller i 10min lång set, väldigt jobbigt faktiskt. Torsdagens ben var inte heller dom bästa, men tog mig genom det i alla fall. Idag är det också 45/15 men lite kortare set ☺️
På julafton börjar jag firandet med en max tjuga...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack