Grymt

Idag körde jag årets näst sista pass, 4*10min och samma ska köras imorgon..
Dagens pass kändes grymt, har förbättrat en del svagheter i början av vintern. Försöker hålla lite högre kadens då jag har väldigt lätt att gå ner på låg kadens, är där jag är starkast också. Men att kunna köra med högre också kommer göra mig mer ekonomisk, höll mig kring 90 idag vilket är svinhögt för mig.. Men kändes riktigt bra genom alla fyra. Watten var dessutom bra och pulsen höll sig på rätt nivå också, är stor skillnad mot början av november. Då kändes det bra i 2 intervaller, sen tvärdog benen hela tiden.. Nu känns alla likadana och watten är högre ändå. ☺️

Så kötta på imorgon, sen bara fortsätta köra på den inslagna vägen i några månader till!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack