Distanskung..?

Nä inte riktigt än, men för att vara mig har jag kört enormt mkt distans nu. November har innehållit fler distans timmar än vad jag normalt har på en hel vinter, och det känns skillnad i benen..
Jag brukar bli väldigt trött i benen av 2h i lugnt tempo, nästan lika trött som om jag trycker på ordentligt.. Men nu är 4h inga större problem, och benen kan kännas fina även efter det.
Så det har gjort skillnad och många månader kvar att jobba på än, så kanske blir man distanskung ☺️. Om det gör mig snabbare får vi se, men kommer absolut vara mer ekonomisk och återhämta mig snabbare under loppen. Så då borde jag sen kunna använda dom höga watten bättre också, kommer nog bli bra detta..

Idag vilodag så man orkar med nästa vecka som kommer bli tuff!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift