Bra svar..

+5 igår och snön föll ett tag... Men tydligen svarar min kropp bättre i dom förhållanderna, för igår hade jag tryck i benen igen. Gillar verkligen när det svarar bra och jag verkligen kan ta ut mig, men när det känns så blir man inte heller trött på samma sätt. Utan man kan fortsätta rätt bra även när tröttheten tar över, man dör inte på samma sätt som när kroppen är svag. När det var som värst här i vår blev jag utmattad av 2h på 200w, den känslan är inte skoj när man vet vad som finns. Nu hoppas jag att jag kan få vara frisk och hålla formen lite mer stabil..

Hade ju satt rätt höga målwatt på gårdagens 15/15pass, men krossade faktiskt dom 😀 Första 20min blocket låg snittet på över 400w, och då rullar jag ju bara runt benen halva tiden 😀 Så med jämn hög fart skulle rekord slåss...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack