Krafttrampet i siffror..

Lovade lite siffror från loppet i lördags, låg inte på latsidan i alla fall visar ju siffrorna. Men så drog jag ju själv nästa hela vägen också☺️
Efter 20min när jag blev själv var NP watten 340, sen drog jag på lite mer under resten av loppet. Så när jag gick i mål hade jag 370w i NP watt, sen missade jag att stänga av klockan i 2min... Så visar lite mindre i grafen 🙈
Men ser man på tid över under tröskel så ligger tiden under tröskel väldigt högt, vilket ju visar att jag låg och segdrog rätt mkt. Blir ju inte alls så när man ligger i klunga, då får man mer vilotid. Nu fick jag ju aldrig vila utan bara nöta på, men det ger ju ett bra och fint snitt...
Nästa lopp hoppas jag att watten under tröskel är mkt lägre och den över är högre, för då har jag kört smart.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad kör du med för något wattsystem? Funderat att själv börja med watt, vad rekommenderar du?
Samuel sa…
Ja jag kör Stages Gen3 som funkar kanon, även testat quarq och det funkar också kanon! Stages är billigare och mindre extra vikt, därför föredrar jag det. Nackdelen är att det bara mäter på en sida.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift