Veckans plan

Tillbaka i verkligheten efter 4dagars påskledigt, eller är man egentligen någonsin ledig när man även har egen firma?? Jaja har hursomhelst haft det grymt bra, en del cykel och mkt tid med familjen. Men nu jobb igen och nya Zwiftrace att köra😃

Idag tänkte jag vila, men kan bli ett lopp kl 20.40 ikväll som ser bra ut. Bra bana och mkt starka cyklister, så känner jag mig ok kör jag det ikväll. Sen imorgon är det SZR racet kl 19 mot Sveriges bästa cyklister och nu även en massa internationella åkare, torsdag ett lätt rullpass bara. Fredag är det veckans priolopp då det är Zwift Classic Pro-Am, denna vecka ett teamlopp där laget ska samla poäng på spurt, KOM och målgång, så gäller att ha rätt taktik och att prestera på topp. Lördag och söndag blir det distans ute.. 

Imorgon på onsdag ska jag även spela in ett poddavsnitt med en av dom större träningspoddarna i Sverige, vi ska prata Zwift och allt runt det😃 Lite nervös för det, men ska nog gå bra. 

Det var veckan i stort och däremellan ska jag ju jobba och vara med familjen, så kommer ha göra. Men känns trotts snöstorm på gårdagens distans som våren är på G, och med den blir allt lite lättare och roligare. Fast gårdagens distans vi stormen var rätt coolt också, kan nästan njuta av sån misär bara det inte är för ofta..😂 Svårt visa på bild, men lovar att det blåste rätt bra..

Kommentarer

Samuel sa…
Prestera Mera. Kommer nog släppas imorgon tisdag..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift