AAARRRGGHHHH

Ja fy fan vad jobbigt gårdagens pass var, blev inget tröskelpass utan körde lite kortare istället. Att det kan kännas så bra ibörjan för att efter 7st bli en mardröm... Körde på 460w och klarade väl av alla utom dom 2 sista på rätt watt, på dom sista pallade jag 30 sek sen blev det frittfall och syrafest... Sen fick jag sitta och må lite dåligt i fåtöljen jag har i garaget en stund, skönt!
Idag hoppas jag på att orka med mina tröskelintervaller, sen blir det en lugn vecka. Detta innebär några rullpass kanske lite skidor och bara ett lite kortare tröskelpass. Ser även fram emot en massa god julmat, grisfötter, lax och röktkött mm

Idag bär det av mot bagarstugan där det ska bakas gobröd, blir nog en pizzalunch där med hemgjord stenugnsbakad pizza också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift