Förfallet har börjat

Ja det var nog detta en klok man menade när han sa att förfallet skulle börja det 31a året.. Har kännt hur det sträckt i ena sidan av ryggen ett par dar, och imorse när det var barnlek drog det till. Satan va ont det gjorde! Efter det blev det till att tänka sig för innan man rörde sig. Var ute en stund i garaget och putsade på finhjulen lite grann, drömde mig även bort till torra fina stigar en stund... Sen kom jag tillbaka till verkligheten och fixade ordning vinterbesten. Har än så länge kört utepassen på crossen, men den går ju så fort att fartvinden blir ett stort bekymmer;-) Det lär man ju inte ha problem med när dom här däcken ska rullas framåt...

Efter lite cykelfix så var det dax för träning... Det funkade ganska bra med ryggen så länge jag satt still och hade bra teknik, men direkt jag slarvade så straffades jag med smärta. Utecykling är nog inte att tänka på under några dagar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift