Värdelös!

Ja fy fan viket skitpass det blev igår!! Har sista tiden kännt mig riktigt stark trots hård träning, så nu med en veckas lugn och full med mat borde det ju vara riktigt bra...
Tänkte mig p att köra på 5w/kg så länge det gick under ett 2*20 pass, det höll i 13 min:-(
Det är lika länge som i oktober, men gjorde ett litet fuskförsök i början på December och då körde jag första 20 utan problem...
Så julmat och vila är döden för en cyklist tydligen, vilken tur att det är dax för riktig träning på måndag igen då.
Idag skulle jag vila men det är bara -6 ute, så jag får se om det finns en lucka för lite rullning under dagen.

Avslutar med en lite barnbild så att det blir något positivt i inlägget.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift