Planering

Satt igår och försökte få ihop nästa träningsperiod, det är väldigt mkt pusslande..
Sen är man väl inget proffs vad gäller träningslära heller, men tror ändå att jag fått ihop det hyfsatt. Sen är det väl kanske så att det spelar mindre roll vilken intervall man kör, viktigast är väl att den körs! Sen måste man nog tro på sin ide och köra den fullt ut, för tror man att man ska bli bättre blir man det oxå. För mig är det även viktigt att veta hur dom kommande månaderna kommer att se ut, det funkar som en morot för mig.
Till helgen blir det ett försök till att nå ett av mina uppsatta mål, ska prova att köra 2*20 min på min målwatt. Ska bli intressant att se hur utvecklingen varit sen början av Oktober.. Vet väl åt vilket håll det gått iallafall..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift