Kvällsfyror

Tog mig ut i garaget efter en lång dag igår, men med överfulla glyckogendepåer så fanns ändå hoppet om ett bra pass. Planen var att köra mina hatade 4or, vet inte varför men tycker verkligen inte om dom.. Men det är väl då man ska träna på dom:-) Tog en lång uppvärmning dvs 5 min, sen var det på första! La i 5 kg i viktkorgen och planerade hålla 80 i kadens. Funkade skitbra dom 2 första intervallerna den 3e fick jag kämpa på och sista var en enda lång pina, men jag fixade det och snittwatten hamnade på 405. Riktigt nöjd med det!! Sen var det bara att fylla på sockernivåerna igen:-) Fast snart måste jag nog börja ta tag i vintervikten jag har, för med den här vikten hamnade 4orna på 5.6W/kg men om jag skulle nå ner till Brasilienvikten så är dom värda 6W/kg. Riktigt dit behöver jag kanske inte komma men några kg lättare innan Juli vill jag gärna bli..

Idag blir det ännu en dag med barnen och träning på kvällskvisten, får se vad jag ska köra då så här sista dagen på den här Vo2max veckan

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack