Sockerräddning

Planen igår var väl att köra nån typ av tröskelträning, typ 20or eller nått sånt.. Men jag vet inte vad det är med mig den här vintern, jag har ingen motivation att köra sånna intervaller på Monarken alls!! Var även riktigt jävla trött redan vid middagen och beslutade mig nästan för att ställa in träningen och slappa istället. Började trösta mig själv med lite godis och annat gott, och efter det beslutade jag att köra nån typ av träning ialllafall. När övriga familjen bänkade sig framför Gladiatorerna smög jag ut i garaget, rev av ett set med 60/30*10. Kunnde trycka på rätt bra, watten låg mellan 455-460 på intervallerna:-)
Så tackvare sockret blev det iallafall nån träning, även om det bara tog 20min så är det väl bättre än inget alls...

Idag ska jag och barnen på vernisage, detta då deras mamma och min darling ställer ut sin verk:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack