Ä vi tar nya tag!

Ä va fan tror jag ångrar mig och återupplivar denna blogg, om nu någon vill läsa här.. Hade ju tänkt att bara köra bloggen för Team Norrland, men känner att jag skulle vilja ha någonstans att bara skriva om mina egna tankar och livsöde! En egosida med andra ord:-) Så tror vi kör båda två, här skriver jag om saker som handlar om mig själv och på teambloggen mer allmänt. Kommer nog inte skriva varje dag, men ska försöka vara någotsånär aktiv..

Vad har då hänt sen senast?? Inte så mkt skulle jag tro, har haft en mkt bra månad med träning i Oktober och känner mig riktigt bra i fas:-) Bla dunckade jag till med nytt PB på 10/20 intervaller ett par gånger om på Monarken, vlket ju alltid är trevligt så här i början på uppbyggnadsperioden! Sen har jag redan fått nästa års tävlingshoj, vilket nog måste vara rekord!! Riktigt jävla bra att redan få den och kunna köra in sig på den under vintern, ser framemot fina pass på skoterspåren under vintern! Det är en Merida Big Ninetynine, kommer även att ha en Big.Nine till förfogande under 2014:-)
Just nu väntar vi även på bäbisen som ska komma i början på December, trots att det är tredja barnet och man nu borde vara van så är det spännande!! Så den här vintern borde jag nog ha att göra med träning , jobb och familj:-) Sen kommer ju våren igen och då ska jag vara riktigt snabb har jag tänkt.. Kommer att byta focus lite inför nästa år, ska väl köra några XC-lopp. Men focuset kommer nog ligga på Långlopp, vill se om jag kan bli bra på det. I teorin borde min fysik passa rätt bra där, men hur det blir i verkligheten får vi se under 2014. Kommer även att göra ett försök på att köra i Elitklassen under 2014, har nån konstig ide om att jag vill visa att det går trotts min livssituation... Kanske kommer jag motbevisas men hoppas kunna göra hyfsade resultat under 2014, men först så ska vi svettas ingenom vintern:-)



Kommentarer

Härligt att du är tillbaka på bloggen :)

La upp dig i min blogglista!
Kör hårt och lycka till med nytillskottet..
Samuel sa…
Tack! Ska göra om min länklista och lite annat på bloggen under veckan, så då lägger jag dit din blogg också:-)
Kul att du är tillbaka, jag hittade aldrig till den där andra sidan du skriver om
Merida igen alltså
Anonym sa…
Jag läser och inspireras :)
Jimmie
Anonym sa…
Kul du är tillbaka!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack