+ och -

Morgonens egoboost fick jag när jag läste Johans blogg imorse:-) Kul att man kan inspirera!! Men med fler sånna inlägg kanske man börjar bli kaxig;-) Tack Johan jag suger åt mig av berömmet och det gör det lite lättare att kämpa sig genom en vinter till!!

Nu till det som är mindre roligt... Blir inget CX-SM för mig:-(  Fast det är ju pga av en positiv grej, som ni ju vet kan jag ju bli pappa igen vilken dag som helst. Att då lämna min höggravida sambo med 2barn över en hel helg kändes inte bra.. Hade varit superskoj att åka ner och delta i den fest det verkar bli, men kan inte för mitt eget egos skull utsätta min sambo för allt det innebär.. Att även risken för att missa förlossningen finns gör det till ett rätt enkelt val.. Men nog kommer jag under helgen sitta och läsa blogginlägg om hur skoj det varit och vara lite bitter;-) Men jag kommer att dyka upp till våren igen och då jävlar!!

Mekade lite med Big99an igår, satte på enkelklinga mm. Det blev en 32klinga som åkte på, nu under vintern räcker det gott. Kan vara rätt tungcyklat i snön...

Grönt är skönt!

Kommentarer

Dubbeldämpat ser jag först nu. Så du blev gubbe tidigare än jag blev det :-)

Men skönt som fan är det
Samuel sa…
Ja mkt bekvämt och skönt:-) Nog rätt snabbt i skogen också.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift