Jämföra watt??

Gårdagens träning blev ett kvällspass i garaget, hur konstigt det än kan låta gillar jag nästan att gå in dit och köra efter en fullspäckad dag med familjeaktiviteter.. Körde tröskelträning genom 60/30 intervaller, höll mig på ungefär 375/280w. Orkade då 31min, nöjd med det:-)

Idag blir det ett lugnt pass ute på skoterspåren tror jag, tid på dygnet får vi se och ska väl vara ute ca 2h.

Är ju mkt watt här på bloggen just nu, det är väl för att det inte finns så mkt annat att skriva om. Kanske är det inte så intressant, men för mig är det allt för min motivation. Då det är långa vintrar här och blir väldigt mkt testcykel så är det kampen mot watten som driver mig, vill alltid slå mina tidigare rekord mm. För jämföra sig mot andra ska man väl inte göra.. Men jag sticker inte under stolen med att jag gör det, vet ju att det skiljer mellan olika cyklar mm. Men för att klara av tristessen på vintern så gör jag det ändå, då får man ju några mål och lite tävlingsmoment. Att det sen är något helt annat att cykla på riktigt är jag väl medveten om, men gör allt för att klara av vintrarna på bästa sätt..:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift