Rullar på..

Igår blev det ett tufft monarkpass, körde totalt i 1h 50min och blandade med olika intervaller. Först var det 3*30/15 i 9.30, satte ett Pb på dom. Orkar nu igenom alla, tidigare har jag tappat kraft eftersom. Detta måste ju vara ett bra tecken:-) Sen blev det 15min på tröskeln och sen avslutade jag med 5 st maxinsatser i 30sek, mellan dessa trampade jag lugnt. Tog rätt bra detta pass faktiskt, så var nöjd med det.

Imorse var det morgonträning som gällde, blev 4 *10 min på ca 330w i 9min med 2 min vila mellan. Låter kanske inte så jobbigt.. Men lägg till en första minut på över 500w så blir det betydligt värre, man märker vad en hård öppning gör med benen..
Ska även köra ett pass innan middagen idag, har 2 olika alternativ att köra. Får se vad huvet vill vara med på då.. Blir ett sånt där energifattigt pass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack