Vem tror du..

Mkt tankar i huvudet just nu, men den tongivande har varit: Vem tror du att du är? Då inte i en positiv bemärkelse heller, utan mer att jag tagit mig vatten över huvudet. Har ju tränat på bra och utvecklas på ett fint sätt, men när man ser på vilka förhållanden som råder i södra Sverige blir man bitter. Att kunna träna mtb i skogen går inte här än på ett bra tag, när jag dessutom vet att det är en del av sporten jag verkligen kan utvecklas på blir det jobbigt. Vill ju kunna konkurrera på alla plan, men att hamna 2 månader efter i stigkörningen och teknikpassen varje år gör att det är svårt. Vill kunna köra xc fort men det blir svårt när det krävs mkt teknik där, håller på med fel sport helt enkelt!! Långloppen funkar ok men då har man inte råd att åka runt hela Sverige om man vill köra cupen, skulle kosta mig ca 40 000 att köra hela Långloppscupen..
Så det är uteslutet! Finns en risk att det enda långlopp jag kör neröver blir SM.. Trist men så ser nog verkligen ut. Ska försöka ta mig till Falun men det beror mkt på om jag kör i Vårgårda, för kommer inte köra båda dom helgerna.. Fast just nu känns det jobbigt att köra ett tekniskt xc lopp redan i mitten på maj, kommer åka hem därifrån och känna mig kass.. Jaja i mitt gnälltillstånd som jag är i nu ska man inte ta några beslut, så väntar med det till humöret är bättre.
Så jag tränar på och hoppas humöret vänder och tekniken magiskt sitter där till sommaren :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack