Habit Carbon 1

Först träningen.. Blev 40 min 60/30 över under tröskel igår innan middag. Jobbigt och fick slita, men ett helt ok pass.
I morse var det intervaller igen, blev riktigt stum idag. Inte riktigt som jag ville men så är det ibland, får ta revansch senare idag.

Igår dök min Cannondale Habit upp i Söderhamn nere hos Kapraali Fritid, får se om den skickas upp eller om jag åker ner. Beror på om dom tänkt köra nått lopp nere i Högbo snart... Är grymt sugen på att få börja testa denna hoj, har bara provat den vid ett tillfälle än. Då kändes den helt underbart rolig, men nu ska vi se om den kan bli brutalt snabb också:-) Tror den har goda förutsättningar för det!!! Den kommer få gå minst ett par lopp under sommaren iallafall.. Sen om jag kör nått Xco lopp så blir det på denna.

Kommentarer

Unknown sa…
Vad ska du köra på förövrigt då? Eftersom du säljer dina andra 2 raketer :)
Samuel sa…
Haha den som lever får se :-) Ville inte du ha en Scalpel?

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack