Vilodagen

Torsdag och det brukar ju innebära vilodag för mig, men denna sista vecka i träningsblocket har jag ibland hoppat över den och kört på. Får se hur det blir idag, tanken var ett tröskelpass.. Men har sjuka barn som sover riktigt kasst, vilket betyder att jag sover kasst!! 4h i snitt denna vecka ligger jag på, vilket sliter lite väl mkt. Så kanske borde jag ta den där vilodagen ändå, ska känna efter litegrann.

Annars har jag tränat som planerat denna vecka, igår blev det 2 pass trotts att jag var trött då med. Men när man liks sitter där och ska träna går det ändå rätt bra:-)

Nästa träningsblock kommer jag försöka styra träningen att bli mer och mer tävlingslik, för ju närmare säsongen man kommet ju mer specifikt måste man träna. Problemet är ju den där snön, för den är inte speciellt specifik för cykling i skogen.. Men får göra så gott det går ändå:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Dubbdäck?
Samuel sa…
Nä kör odubbat..
Anonym sa…
Odubbat är fusk, det blir man inte hård av.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack