12 på 8 dar..

Tränat 8dar i sträck nu, så idag blir nog en vilodag. Är kalas mm här hemma som ska styras upp, så hinner nog inte träna. Men får jag tid över kan jag inte lova att jag kan hålla mig från cykeln, för idag är det ju helg och ev utecykling...

Men behöver en vilodag också.. Har fått in 12 cykelpass dom här dagarna, så det börjar kännas i benen. Igår var det först 60/120 intervaller på morgonen, sen 40/20 intervaller efter jobbet. Så 2 pass som avslutas med att man ligger över styret och försöker få in luft i lungorna...
Börjar faktiskt känna att det nu går träna som jag vill igen efter olyckan, men ligger långt efter än.. Men får jag vara frisk mm under vintern kanske jag hinner ikapp, men skadan har påverkat mig mer än jag trodde. Känns som jag fått bygga upp benet från början igen, och då har ju även kondisen påverkats.. Så får försöka ha tålamod, och det har jag svårt för!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift