Förra veckan..

Tränar på och sliter rätt hårt nu, lite fantasibrist också här på bloggen..
Så kan väl lägga upp förra veckans träning i brist på annat.

Må. FF 45/15 i 30min ca 415w på intervallerna.  EM. 60/30 i 30min över under tröskel, totalt 1h med upp och nedvarvning.

Ti. 2*20 min spurttjugor på morgonen , innan middag 5*30sek max med 2.30vila mellan ca 800w. Sen 50min skidor skate.

On. FF 40/20 *6 * 4 ca 460w på 40sek delarna. 4min vila mellan blocken.
EM. 40/20 över/under tröskel i 30min

To. Vila med 20 min core träning.

Fr. 60/120 @560w * 8. På kvällen 2 * 27.30 tröskelstege och efter det 80min i lugnt tempo.

Lö. Racefart på skoterspåren i 45min

Sö. 60min i lugnt tempo..

Det var förra veckan och nu tar jag mig genom en vecka som nästan ser likadan ut, nästa vecka hoppas jag få lite tid över för lite längre pass ett par dar. Så då blir det lite mindre dubbelpass men mer tid :-)

Kommentarer

Henrik sa…
Du tränar ju inte för lite i alla fall! :)
Samuel sa…
Hade tänkt ta det rätt lugnt under julhelgen när alla ni andra ska träna hela tiden, så försöker förtjäna vilan :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift