Viktigt pass

Har oftast ett viktigt pass på söndagar, ett mkt lugnt rullpass. Var riktigt sliten på lördagens hårda pass och nådde inte riktigt dit jag ville med det passet, så igår blev det ett kort rullpass dessutom. Var bara ute i 60min och gled, kanske många tycker det är lika bra att ligga i soffan då. Men jag får energi av detta, hinner reflektera över veckan som gått och planera veckan som kommer. Benen får även röra lite på sig, så dom inte saggar ihop. Så detta pass är viktigt trotts att det kanske inte gör mug snabbare :-)

Idag var dags att ta i igen, blev ett riktigt bra intervallpass på morgonkvisten. Jag tar in på mig själv hela tiden, och får jag hålla mig frisk ska jag skugga mig själv där i februari.. Och sen i april passerar jag mig själv och gör ett ryck, det är planen iallafall :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack