Torsdagsvila

Körde gårdagens sista pass innan middagen, var intervaller kring tröskeln.. Men effekten var låg, fast det var tanken så bara att ta sig genom liksom.
Har mån-ons tränat 6st cykelpass och ett på skidor, så att ta det lugnt idag känns rätt skönt!!

Såg att Långlopps SM 2017 och 2018 går i Motala, i början av Augusti också. Det kommer nog bli bra, är ju långt som vanligt ner men jag är ju van. Har inte bestämt än om jag kör båda SM, skulle vilja köra Xco också. Men blir isånafall 2 långa resor... Så just nu lutar det åt att jag bara kör LL-SM, men långt kvar till sommaren än...
Så nu har jag ett preliminärt tävlingsschema klart, blir mest långlopp men även lite Xco. Kommer även vara kvar mkt i Norrland och köra, sen ner några svängar på våren och då SM och nån fler på hösten. Vilken klass då? Ja det har jag inte bestämt än, vill vänta några månader och se hur träning mm går först. Men skulle jag välja H-30 så är det ju bara SM och eventuella internationella mästerskap jag skulle köra där.. Men vill och hoppas jag har nått år kvar i elitklassen, drömmer ju om en blågul tröja efter SM... Fast den drömmen och målet delar jag med många, men tränar under vintern för att kunna vara en av dom som med ett perfekt lopp kan vara med där framme. Sen får vi se vad kroppen säger om det till våren :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack