2 dar kvar..

Bara 2 dagar kvar av detta block med träning nu, så bara att bita ihop nu. Kan ju inte missa nått pass såhär på slutet, men kan väl säga att nästa vecka då jag ska träna lite mindre känns välkommen...

Idag ska jag köra nått som är lite tävlingslik, inte bestämt om det blir ute eller inne. Är lite kallt ute men vill ut, fast att köra intensivt i kyla är inte så hälsosamt... Blir det inne så kör jag nog bla en maxtjuga, intressant att se vart jag ligger till där nu. Men även så man kan jämföra med den jag tänkt köra nästa vecka då benen är lite fräschare, några watt borde skilja iallafall. Enligt planen ska jag denna månad fixa en tjuga på 5.5w/kg, så tar väl sikte på det.. Men avvaktar nån timme till så jag ser hur temperaturen blir där ute i verkligheten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift