Fortsätter..

Fick för nån vecka sen klart med däckspons för säsongen, blir inget nytt på den fronten utan fortsätter med Continental genom Bihr Nordic (Duells). Väldigt nöjd med det och hade dom valt att inte stötta mig skulle jag ändå kört med dom däcken, så var ju tur för mig att dom tror på mig.
För mig som kör mest långlopp och gillar lättrullade däck så är ju RaceKing favoriten, när det är torrt och snabba banor kommer jag köra SpeedKing som bakdäck. Blött och jävligt då blir det X-King fram och RaceKing bak, då fixar man det mesta. Hoppas nu bara jag kan se till att göra en bättre säsong än ifjol, för annars lär man nog få sponsra sig själv nästa år..
Har ju även ett annat samarbete som jag skrivit om tidigare, allt är klart där men är inte offentligt än. Så ni får vänta till slutet av nästa vecka på det, men kommer ge mig mkt bättre förutsättningar :-D

Idag är det vilodag och det behövs, måste låta dom 5pass jag kört denna vecka sjunka in lite innan tar fart igen för andra halvan av veckan. Gårdagen var riktigt tuff, så släpade mig runt igår kväll och somnade rätt tidigt för att vara mig..
La till lite extra intervaller på mina vanliga och tydligen tog det bra, så idag blir det kaffe och vila så mkt det bara går..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift