Mardrömmar

Hade svårt att sova i natt, och när jag liks somnade så drömde jag inga roliga drömmar. Bla så spelades olyckan upp för mig, och mitt ben som vinklas åt fel håll... Vaknade och kände mig illa till mods, så låg länge och funderade. Mkt tankar drog genom huvudet, bla om jag har rätt att utsätta mig för risken att göra om det? Är jag åt helvete för egoistisk som gör det?
Jag vet inte själv faktiskt, brottas med dåligt samvete! Men vet att om jag inte ger mig chansen till att komma tillbaka kommer jag vara bitter, så finns två sidor av detta.. Jaja får helt enkelt se till att försöka undvika farliga situationer så mkt det bara går!

Snart är det hursomhelst helg, så då blir nog allt bra!

Kommentarer

Fy vasen, låter inget kul att drömma mardrömmar om den upplevelsen.. Hoppas verkligen du kommer över rädslan och vågar köra för fullt i sommar, ska bli riktigt kul att se vad du lyckas med på tävling med den grund du nu har byggt upp. Har följt din blogg lite mer regelbundet på sistonne, grymt imponerad av din hängivenhet och även mycket inspirerande för min egen satsning!
Samuel sa…
Tack så mkt! Ja jag tror/hoppas det kommer gå bra, bara man kommer in i det igen så löser det sig nog. Men kommer vara nervös första tävlingen, speciellt som det verkar bli Långalugnet som är först ut för mig....

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift