Kost och träning..

Hade inom kort tänkt bege mig ut på minerat område, det här med kost är ju känsligt tydligen..
Men jag har hunnit med att testa det mesta på mig själv under åren, och tror jag nu hittat rätt. Vad det är får jag återkomma till sen, och sen det som är rätt för mig passar ju inte alla då vi reagerar olika. Men tror det finns en väg som funkar på dom flesta och som vi alla svarar bra på..

Fast tänkte först fråga er lite vad ni undrar över inom detta område? alla frågor är välkomna. Det gör det bara sen enklare för mig att skriva något vettigt, som ni faktiskt är intresserade av.

Idag bombas vi ju med olika superkostråd från alla olika håll, och ju mer extremt och ju mer högljudda förespråkarna är desto bättre verkar allt. Vad många inte verkar förstå är att allt ju handlar om pengar, är alltid nån bakom hela idén som vill tjäna på det. Sälja böcker, matprodukter, reklam, föreläsningar mm.. Och sen står det alltid några på barrikaderna och skriker, titta på mig jag mår så mkt bättre sen jag började med detta!! Men självklart är det så.. Ta vilken nisse som helst som äter ren skitmat och gör en förändring som innehåller lite struktur, ja då kommer ju den människan må väldigt mkt bättre.. Sen betyder ju inte det att det är så mkt bättre, och skulle med största sannolikhet gå göra ännu bättre om viljan fanns.. Lite som att byta bil från en gammal Mercedes diesel till en 10år gammal Volvo, det blir bättre men finns ju så mkt som är ännu roligare 😂

Men alla förändringar åt det bättre är ju bra, så helt av ondo är det ju inte.

Vad jag tycker och har kommit fram till kommer i ett senare inlägg, men som sagt kom med lite frågor så jag får lite mer innehåll 👍
Mat innan efter träning/tävling mm..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack