Sista rycket..

Detta blir ju troligtvis sista säsongen jag satsar riktigt ordentligt, kommer ju fortsätta cykla sen men nog med en annan inställning..
Så när då detta är sista rycket vill jag verkligen inte lämna nått åt slumpen och verkligen bli så snabb jag bara kan, om det verkligen gör att jag blivit snabbare återstår att se. Men jag har tränat bra och sett till att kunna göra det, har även sett till att skaffa mig material som inte kompromissar. Bästa tänkbara komponenter och tillbehör, lagt ner mer tid på nurition och hur jag ska använda det under lopp. Sista pusselbiten är att jag ska ner nått kg i vikt nu sista 6 veckorna innan det drar igång på riktigt, men det är inte jätteviktigt. Märker jag där att jag blir matt och inte riktigt orkar träna som jag vill kommer jag skita i det.

Cykeln är redo och jag börjar på bli, saknas väl lite tempo i kroppen men det kommer är jag rätt säker på. Det ända som saknas nu är väl tävlingskläderna men dom är beställda och ska komma innan premiären, idag kom i alla fall hjälm och handskar från Spuik som jag ska använda 😁

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift