Sliten

Oj va jag känner mig sliten nu, skallen är helt slut och kroppen nästan lika slut.. Ska bara fixa denna vecka sen försöka få tid till lite återhämtning, skulle helst åka bort lite och stänga av telefonen.. Men skulle bli så mkt att ta tag i sen då 😂
Egentligen är det ju inget att gnälla över, jag kan ju lägga ner cyklingen när jag vill! Men har liksom bestämt mig för att gå all in denna säsong, blir jag inte bättre i år än tidigare lägger jag ner. Men tro mig när jag säger att jag verkligen gjort allt för att bli bättre, har aldrig varit i närheten av så här seriös träning tidigare.. Så då hoppas man ju att jag kommer kunna få ut det i sommar, annars kommer jag bli rätt besviken.
Fast kommer ha rätt bra tålamod under början av sommaren, behöver några race för att komma in i det. Sen har ju vintern varit grym här uppe, så räknar inte med att kunna köra på stigarna förrens i mitten av maj. Så kommer dom vara blöta och jävliga också, men just nu längtar jag efter det!!

Till dess får jag hålla till godo med detta.. ☺️ Fint men inte det bästa för en cyklist..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack