Aj det sved..

Igår stod det 5 max ettor på schemat, satan va ont det gör!! På den sista var jag tokstum efter 25sek, sen var det bara att försöka få runt pedalerna i 35sek till... Wattsiffrorna skrämmer nog ingen heller, 611, 604, 592, 566, 511... Känner mig sådär jämnseg och trött! Kanske skulle kolla järnvärdet eller så vänder det snart, vill ju ha den där lätta känslan igen.. Den borde ju komma när man släpper på träningen lite, åtminstone i teorin ska det ju vara så:-)

Kollade även in startlistan till XC-SM nu på morgonen också, kan bara konstatera att det blir ett väldigt tufft race!! Tror jag ska ge mig på att tippa hur det går i olika klasser i nått inlägg framöver:-)

Idag ska det köras backintervaller, ska köra totalt 40min uppför:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift