Glidaren

 Igår blev det lite distans, om man nu får kalla det så när det är under 5tim.. Var inte ute så länge som jag hoppats på men 3tim fick jag ihop i alla fall. Drömde mig bort under passet till Sydafrika:-) Drömde även om att formen fanns där.. men det ska jag ta tag i nu för det är ju upp till mig!!
Idag blir det 4or i backe, ska se till att försöka köra riktigt hårt och ta ut mig ordentligt. Har en bra backe för det några hundra meter från huset:-) Så dit ska jag ikväll!!
 
 
Sen ska det nog trimmas lite ute på gården också, måste klippa till alla buskar så att dom inte blir alltför ovårdade. Inte min favorit sysselsättning men det brukar bli fint och så känns det bra att man gjort det. Blir väl även nån aktivitet med barnen, bad eller nått kanske.. Får se vad dagen bjuder på helt enkelt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack