Formtest

Igår var det dags för ett ensam TT här på Furuvik, så efter en lång dag på djurparken och middag ute på skogskåtan var det bara att byta om... Kl var 20.30 när jag kom ut, kanske inte riktigt optimalt för att sätta rekord. Ni förstår nog hur det gick när jag redan innan försöker hitta anledningar till varför det inte gick som jag ville.... Fast det var ingen total katastrof heller, på 3varv som jag har dom flesta av mina tider på var jag 20sek efter rekordet. Sen var det bara att fortsätta i 15min till för att få ihop 45min, för det var ju det som stod på schemat. Så nu hoppas jag att med lite spetsning få till en liten formtopp till nästa helg, för att det är ju en rätt viktig tävling då:-) Behöver ett riktigt bra resultat för att slippa köa på VM...

På Måndag börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester, känns sådär... Sommaren hittills har ju inte direkt visat sig från sin bästa sida här uppe!! Så jag har en del ångest över att börja jobba igen, men men det är väl bara att borra ner huvet å köra på..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack