Lite missnöjd

Körde ett kort TT idag, höll på i 28min. Ville få känna att kroppen hade lite tryck i sig men ändå inte slita ut den, racet gick uppe på Tannberget. På den banan har jag ett PB på ett varv som är 17.40min, nu skulle jag ju köra nånstans mellan 25-30min så något absolut maxvarv blev det ju inte. Men trotts detta var förhoppningen att komma under 17.40, det gjorde jag inte.... Men det var ändå inga katastroftider, så jag får väl bara var lite missnöjd en stund och försöka komma på nån bra ursäkt för att det inte gick;-)

Nu blir det bara nått lätt rullpass ute på SM banan innan söndagens race, hoppas hinna ut dit imorgon. Men tror tyvärr att det blir svårt, har hela den här veckan läst om olyckor och att E4 varit avstängd. Så hoppas slippa nått sådant imorgon, och att trafiken flyter på bra:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack