15*1min

Ja fy vad dom där 1min intervallerna är slitiga, men dom är nog bra för att höja smärttröskeln lite. Jag har en tendens att annars vara lite bekväm... men att cykla 1min och vila 2 är ju jobbigt, skulle göra 15 st med jämn belastning på alla. Blev dryga 510W i snitt på dom, rätt nöjd med det faktiskt då omständigheterna inte var dom bästa. Fick migrän på torsdagkvällen och blev liggandes hela kvällen, så igår när det var dags för ettorna hade jag fortfarande lite huvudvärk. Men lyckades ändå kräma ur över 500w i snitt, så det var ju bra:-)
Idag ska det köras ensam TT här i Lyckseleskogarna, men det blir inte förens ikväll då sambon jobbar till kl.18 och sen ska ju barnen isäng. Men hoppas kunna komma ut vid 20 och bomba på, vill testa lite prylar på hojen ordentligt:-) Har trimmat ner den till 7.7kg med ett par Fastbird 52" på och även ett flaskställ, har ju kört utan flaskställ hela året... Men banan i Sydafrika är rätt lång så kanske måste man ha en flaska med sig där, beror väl på värme mm. Men under vissa delar av loppet kan det kanske vara ide att ha med sig flaskan, fast startvarvet blir utan flaska i alla fall!!

Har jag börjat bli sådär VM-disträ.. Det mesta i mitt huvud handlar om VM just nu, så då är det bra att ha barn. Då får man liksom focusera på annat lite, annars skulle jag nog gräva ner mig helt i cykeltankar:-) Tex så satt jag igår och kände på Christinas mage när det sparkade som värst på kvällen, då inser man att en liten cykeltävling inte är så viktig.. Har inte tänkt så mkt på att jag ska bli pappa igen, men ju närmare man kommer ju mer verkligt blir det:-) Kommer bli en häftig resa med ett tredje barn, man är ju lyckligt lottad som får uppleva det!!
Efter VM och när barnet kommit kommer nog en hel del blogginlägg handla om hur man försöker få ihop familj, träning och jobb. Tänkte dela med mig rätt friskt av tips och trix, även en hel del misstag man gjort mm.. Skulle det vara nått av intresse eller vill ni bara läsa om olika Watt hela vintern?

Kommentarer

Wirzén sa…
Du får gärna lämna lite tips och tricks! Sitter själv med 3barn o familj.... ;)
Samuel sa…
Då ligger du ju steget före mig:-) Jag ska skriva lite mer om sådant efter Sydafrika resan. Sen om det är nått att ha vet jag inte, men man får väl ta till sig av det man tycker verkar vettigt.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack