Rankad som nr 14

Har fått seedningen till VM nu och jag är rankad som nr 14, så beroende på hur många nationsmästare som finns kommer jag stå i första eller andra startled:-) Känns bra att få stå så långt fram ändå, att få stå i 6led hade varit lite jobbigt... Hade tur att jag anmält mig tidigt för efter Regerande mästare och nationsmästare så gick dom på anmdatum, så ibland lönar det sig att vara ute i tid:-)
Körde igår 4or, fy fan va jobbigt det var!! Kände mig stum i benen hela dagen...
Idag är det Sweetspot som gäller, skönt att inte behöva ta i max nån dag. Annars är det mkt träning på just maxfart just nu, så börjar bli lite sliten men det är ju oxå tanken.
Imorgon är det 15st 1minutare som gäller, har redan börjat ha lite ångest över det;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift