Bättre å bättre

Trotts dålig fart på bloggen är det en jäkla fart i livet just nu.. Mkt att stå i men det börjar lugna sig lite nu och därmed har focuset mot Sydafrika börjat komma:-) Kör väldigt mkt backe just nu, vill lära mig hur mkt jag kan ligga på i. 4-5 min långa backar utan att bränna mig.. Det går bättre å bättre och tiderna i backarna kryper neråt, så nått rätt gör jag nog:-) Och det är nog bäst det för det kommer bli ett riktig tufft lopp där nere, inte nog med tuffa backar måste nog även lära mig hoppa... Vid en första titt på filmen som finns på banan ser den lätt ut, men när man tittar mer noga ser man att den nog är rätt trixi.. Men ska bli skoj att se den live om 2 veckor!! Känns som jag är på rätt väg igen, hoppas bara jag hinner få den där formtoppen jag vill åt. Då ska jag fixa en topp 10 placering:-) mina motståndare där nere har jag noll koll på, den enda jag vet nått om är Zampese som vann ifjol. Han är helt grymt snabb!!!

Har snart även alla prylar redo för VM, blir lite extra blingbling:-) Men vad det är avslöjar jag inte än;-) Men vill ha en hoj som jag känner mig trygg med där nere..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack