Ont


Oj va less jag börjar var på att ha ont nu, jobbigt att det liksom värker i hela kroppen.. Var och träffade läkaren här hemma igår, han undrade vad jag sysslat med och om det kändes som det var värt det? Påpekade även också att jag ju inte var 15 år längre:-)
Så efter att jag träffat honom så drog jag ut till slalombacken, där håller dom på att bygga ett par DH-spår nerför. Dom bygger rätt friskt och det blir rätt häftigt faktiskt:-) Så när jag har läkt ihop kommer jag tillbringa en hel del tid utför här för att få upp modet och tekniken i branta utförslöpor..
Lite bilder från stigarna utför, som vanligt är det mkt brantare än det ser ut att vara på bilderna..




Om mitt lilla projekt, letar efter några unga cyklister från Norrland som vill ha sponsorhjälp. Så om ni är en ung, glad cyklist eller känner någon sådan får ni gärna maila mig med en presentation. Min mail är sambra79@gmail.com 

Kommentarer

stefan sa…
Kul med ditt projekt!
Typiskt doktorer att påpeka att det roligaste som finns ska man inte hålla på med. Motionera lagom tack.... Bli vuxen nu.. Ha tråkigt tack...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack