Dåligt självförtroende

Lider just nu av lite taskigt självförtroende, tänkte att gårdagens TT skulle rätta till det. Körde uppe på tannberget och banan jag har där, rekordet på ett varv är en bit under 18 min. Kommer inte ihåg exakt och orkar inte kolla.. Igår körde jag på första varvet på 20.15, men då ligger det kvar lite snö och är lera i varje grop.. Så var 20m suger det fast, vilket rätt effektivt tar ner farten. Så att köra riktigt fort gick inte, och leran gör att man känner sig kass även om man är stark. Det positiva var att där det var torrt tror jag att det gick fort, och bara 2.5 min efter i dessa förhållanden borde vara rätt bra.

Idag blir det till att packa och fixa ordning allt inför morgondagens bilfärd, kommer köra ner till Jakob i teamet och får bo hos honom:-) Riktigt bra för min del det!!  Blir en timme mindre i bilen och sen slipper jag kostnaden för hotell:-) sen kanske man får lite tips av honom då han kör mkt långlopp.. Är hursomhelst otroligt värdefullt att man lärt känna snälla människor som kan ta hand om mig på mina resor:-)

Vilken cykel kör jag på Billingeracet??  Jag vet!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack