Testa nytt..

Fördelen med att köra ett nytt typ av intervallpass på monarken är att man inte har nått att jämföra med.. Så det är liksom bara att köra på, om det går kasst vet man ju inte om det och då har man ju nått att slå nästa gång.
Har som ni förstår kört en nytt pass, blev riktigt trött så det funkade nog som det skulle:-) Känslan var att det gick segt, men får se nästa gång jag kör detta pass hur det står sig...

Ikväll är det premiär för mig som fotbollstränare.. Christoffer ska spela stadsserien med klassen, och jag ska försöka hålla reda på dom... Kan bli intressant och skoj..:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Träningsläger i Ske-å i helgen, kommer du? /Jimmy
Karl-Johan sa…
Du kan ju inte säga att du provat nya intervaller utan att berätta vilken typ och vilken effekt! Skärpning! ;-)
Samuel sa…
Ska se om jag kan komma lördag, söndag har sonen fotboll. Så då måste jag vara hemma.
Får redovisa intervallerna i ett nytt inlägg imorgon:-)
Anonym sa…
Vi startar 10.00 med en TT med mastervarv + tävlingstid på ca 25 min. Lunch hemma hos mig och sen distans med mycket stig, ca 4 h. Grillparty på kvällen :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack