Hemmahelg

Mkt tävlingar i helgen jag hade velat åka, är grymt sugen på högbobiken! Den verkar grymt trevlig!! Sen är det ju borlänge tour, som jag kört i 5 år tror jag. Alltid väldigt trevligt med fint väder och mkt folk, sen brukar vi bo på samma ställe ett gäng. Mkt trevliga frukostar har det varit genom tiderna!!

Men för mig blir det inget resande i helgen, utan jag ska stanna hemma och vara med familjen. Har varit ett ruskigt tempo här hemma ett tag, och det ser ut att fortsätta med det några veckor till. Så ska försöka få en relativt lugn helg, men sonen har 2 fotbollsmatcher och en massa andra saker finns att göra också..
Men måste försöka slappna av också!! Fick en liten varning på att det är mkt just nu, då jag i tisdags helt plötsligt glömde bort pinkoden till betalkortet... Har ju bara slagit den 2000 gånger, tror att jag kommer ihåg den nu.. Men har bara ett försök kvar innan det låser sig, så vet inte om jag vågar prova..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack