Dag för dag

Från den 28/5 i år har jag levt väldigt mkt dag för dag, har varit ett sätt att ta sig genom all rehab och smärta. För dom dagar då man har mkt ont är det skönt att bara försöka ta sig genom dagen, sen har jag haft ett mer långsiktigt mål att bli frisk nog för att tävla också. Men att ta sig dit genom att fixa en dag i taget har varit ett mantra, och nu börjar jag närma mig det stora målet. För nästa lördag är det dags för en nrlapp igen, det har då gått 91 dagar sen olyckan. Satte det som mål efter några dagar att vara tillbaka till just Ragunda 100, och tror jag kommer fixa det! Sen hur själva loppet går kommer spela mindre roll, för att jag står där på startlinjen med en chans att fixa det är min vinst denna gång. Sen när nrlappen kommer på så blir det väl säkert racemode i min skalle, men ska försöka tona ner det lite iallafall :-)
Men ett vet jag säkert och det är att kommer jag mig i mål nästa lördag, då är det min största bedrift på en cykel. För dom 91 dagarna fram till dess har varit en riktig berg och dalbana...

Denna berg och dalbana lär fortsätta även efter nästa helg, men den får ni hänga med på i vinter :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack