Slapparvecka..

Nu ska jag verkligen försöka ta en ordentligt slapp vecka, vila och försöka återhämta kroppen så mkt som möjligt.  Även skallen ska få försöka slappna av, men vill ändå nu börja göra klart allt inför nästa år. Iallafall dom stora sakerna såsom cyklar och vilka typer av lopp jag ska satsa mot, sen börja sätta upp nya mål och jobba för att få till benet så det funkar ok. Måste nog lägga rätt mkt tid i vinter på att få tillbaka styrkan i högerbenet, men ska jag kunna vara med ordentligt nästa år är det ett nödvändigt ont!!

Igår var jag ute på kvällen och cyklade 40 min med Christoffer, ett alldeles lagomt återhämtningspass för mig och han tyckte också det var skoj. Så en riktigt win win situation, han ville ut ikväll och köra samma runda så ska se till att hinna det :-) Vill gärna uppmuntra honom att cykla när han själv vill, utan att jag drar honom i den riktningen..

Kommentarer

_Nik_ sa…
Det var inte ni som var ut ikväll i skogen bredvid Ponderosavägen? såg en vuxen och en grabb som cyklade stig som såg ut som er men det var blå jacka och inte grön obbola jacka som du hade när jag körde förbi er igår efter sopstationsvägen.

/Nik - som springer i skogen istället för cykla
Samuel sa…
Nä vi körde samma sväng ikväll som igår, hade med oss en kompis till Christoffer också.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack